
Seyahat Sigortası Nedir?
Yurt dışı seyahatlerinizde hastalık, acil sağlık problemleri, seyahatinizin iptali veya bagaj kaybı gibi durumlarda tedirgin olmamanız için oluşturulan seyahat sağlık sigortası; seyahatiniz boyunca sizi güvence altına alır. Seyahat Sigortası, yurt dışı seyahatlerinde bir çok konsolosluk tarafından zorunlu olarak istendiği için Yurt Dışı Seyahat Sigortası ve Vize Sigortası olarak da bilinir.Satın Almadan Önce Bilmeniz Gerekenler
- Seyahat sigortası, vize başvurularında pek çok konsolosluk tarafından zorunlu tutulan bir sigortadır. Seyahat Sigortası bu sebeple vize sigortası olarak da bilinmektedir.
- En uygun seyahat sigortası fiyatlarına ulaşabilmek için poliçeniz oluşturulurken doğru ve eksiksiz bilgi verdiğinize emin olun.
- Seyahat Sigortası seyahatinizin başlayacağı gün başlar, dönüş tarihiniz itibariyle sonlanır.
- Schengen Vize Sigortası’ndan 6 ay – 80 yaş arası kişiler faydalanabilmektedir. 65 yaş ve üstü sigortalılarda ek prim uygulaması yapılır.
- Tüm Dünya Seyahat Sigortası’ndan 6 ay – 75 yaş arası kişiler faydalanabilmektedir. 65 yaş ve üstü sigortalılarda ek prim uygulaması yapılır.
- Avrupa seyahatlerinde Schengen Ülkeleri standart teminat tutarı olan 30.000 Euro teminat verilmektedir.
- Seyahat Sigortanız ilk prim ödemesini yapmadan sigortanız başlamayacaktır. Taksitli satışlarda ilk taksitin, peşin ödemelerde prim ödemesinin yapıldığına emin olun.
Müşteri Hizmetlerimizi Arayın
Gkm Sigorta Müşteri Temsilcinizi arayarak hasar ihbarında bulunmanız gerekmektedir. Hasar ihbarında sırasıyla aşağıdaki sorular sorulacaktır:- Poliçe Numarası
- Sigortalı Adı
- Hasar Tarihi
- Hasar Yeri
- Hasarın Oluş Şekli
- Tahmini Hasar Miktarı
- Ekspertiz Yapılacak Yerin Adresi ve Telefon Numarası
- Sigortalı / İhbar Edenin Telefon Numarası
İhbarınızı En Geç 5 Gün İçerisinde Yapın
Hasar sonrası, ihbarın en geç 5 iş günü içerisinde yapılarak, hasar dosyasının oluşturulması gerekmektedir. Sigortalı hasarın daha da büyümemesi için gerekli önlem ve kurtarma önlemlerini almalıdır. Zorunlu haller dışında hasarın olduğu yerde herhangi bir değişiklik yapmamanız önemlidir.Hasar Sonrası İstenen Belgeler
- Poliçe aslı veya fotokopisi
- Pasaport fotokopisi
- Hastane veya Doktor raporu
- Tedavi masraflarına ilişkin faturaların aslı
- Hasar ödemesinin yapılacağı banka, şube ve hesap numarası veya IBAN bilgileri

Aklınızdaki tüm soruları bize sorun.
Müşterimiz olun ya da olmayın sigortacılıkla ilgili merak ettiklerinizi bize sorun, hemen cevaplayalım.

Hızlı çözüm üreten temsilcilerimiz.
Tecrübeli müşteri temsilcilerimizle yaşayacağınız sorunları en kısa sürede çözüyoruz
MUTLU MÜŞTERİLERİMİZ ARASINDA SİZİ DE GÖRMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUZ
%100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
İhtiyaçlarınızı analiz ederek size uygun çözümler üretiyoruz.
